Wednesday, October 20, 2010

the COLOUR

being single for almost 2 years, make me wondering, am i that lonely?
macam tak biasa hidup sorg
best apa, kata org, SINGLE RIDER or LONE RANGER
relaks je sudah
g mcd, mkn sorg2, g tgk wayang sorg2, semua laa buat sorg2
apa ada hal kan?
seronok apa hidup camtue
tp bila encik zulkarnain dan puan zaiazlindah dah mula bersuara mengenai hal nikah kawen nie,
mungkin aku kena start igt balik, berapa umur aku skang?
tak rock btl laa dorg nie, ada ke nak cite hal nikah kawen kat aku yg masih muda belia lagi nie
ishhh!!
tp kan, mummy kata, 
"sok, ngko kalau nak berlaki, carik yg syg ngko lebih, sng idop ngko nnt. ngko tgk mummy nie ha. abah ngko tue syg aku"
aku hanya mmpu tergelak guling2 smpai jatuh katil bila dgn bersungguh2 nya mummy berkata bgitu
then, abah plak berkata
"abah bkn apa yong, kau tue bkn budak2 lg, dah blh dah pikir pasal semua nie. abah bkn paksa, tp abah nak kau pikir je"
ok, ayat abah nie buat aku senyap dr tertawa sbb bunyi cam serius je
tp, aku tetap aku
ada aku kesah? 
hahahahhaha
maka, abah n mummy pon dah malas nak ckp apa dgn aku sbb depa takkan menang
hahahahha

tp, bila satu pg aku bgn and aku sedar, aku dah jumpa COLOUR yg aku carik selama nie, aku tersengih2 seharian mcm kerang busuk! 
aku tak sangka, aku jumpa jugak COLOUR yg aku carik dalam idop selama nie
dan tanpa teragak2, aku tahu dia adalah COLOUR tue
dan mcm org bercinta yg lain
aku pon rasa cam nak berangan2
rasa rindu merindu
rasa sayang menyanyangi 
rasa mcm idup nie penuh ngn pelangi
hahahhaha
amacam, jiwang tak aku sekarang
kiranya aku ngn hp skang nie dah mcm isi ngn kuku laa
tak blh berpisah
celik bijik mata je, carik hp dulu
kira dah jadik cam perangai angah gak laa
hp kalau dulu 2 hari sekali baru charge
skang 1 stgah hari dah kena charge dah
camtue eh rasa bercinta?
kalau aku taw, dulu lg aku menggatal
blh gak bercinta
hahahahha
nnt bila nak jumpa, teros rasa cam ada butterfly kat dlm perot
*dlm bahasa standard nya BERDEBAR-DEBAR*
hahahahaahha
sumpah dah jiwang dah aku skang
lantak laa korg nak ckp apa pon
janji COLOUR yg aku jumpe tue, aku mmg SAYANG 
ishhhh
kan dah ckp, aku makin jiwang skang
hahahahahhaha

tpppppp
apa yg aku nak highlight nie
I LOVE U MUNCHKIN ;))
thanks, FOR EVERYTHING

xoxo~

No comments:

Post a Comment