Wednesday, May 16, 2012

EWWWWW!

Salam readers,

Okay, aku tak tau nak start dari mana. Nie ada satu benda aku nak bgtau. Kejadian nie baru je berlaku tadi. Aku tengah syiokkk gila tau minum air from bottle air comel aku nie. Then tetibe aku ternampak laa ada benda berenang2 dalam bottle air nie tau. So aku pon stop minum, nak kaji laa konon kan apa yg ada dalam botol air tue tau. Pastu kan, aku mcm tak puas hati tau. Sebab at first aku ingatkan ada semut ke apa kan. Tapi takde! So, aku dah bengang, aku buang laa semua air aku tadi. Then aku tengok kat bottom bottle air tue. Mcm ada something. So, aku pon ambik laa tisu and lap bottom bottle air tue. Nak tau result dia apa?????


TUE DIAAAA!!!! ADA LUMUT WEHHHH KAT DALAM BOTOL AIR AKU!!!!!!
EWWWWWW!

Geli gila okay. Tiba tiba aku teros membayangkan segala jenis bakteria berterbangan masok dalam perot aku bersama sama air yang aku minum. Ewwwwww! Patot laa perot aku makin boncit weh skang. Demmmm! 

Moral of the story, air mineral pon belum tentu dari source yang bersih. Dan, sentiasa basuh bekas botol air anda. Jangannnnnnn biarkan semalaman baru nak basuh!



No comments:

Post a Comment