Thursday, May 31, 2012

KETAGIHAN

Salam dear reader,

Semalam kan, satu lembah klang hujan lebat tau. Masyuk tau aku tido pepagi tue. Siap rebut rebut selimut dengan adik aku. Fuhhh! Feeling tau! Bertambah seronoknya aku adalah kerana semalam aku cuti weh. SUKA SUKA SUKA. Lama tau tak cuti. Sesentap ok! Okay, aku bukan nak cerita pasal tido pagi yang indah itu. Actually aku nak cerita pasal ketagihan lama aku yang dah datang kembali. ***Okay, bunyi macam sangat serius. Sebenarnya kan, kan, kan......


Ketagihan kini adalah kerana INI!






Siri Running Man dah berjaya memecahkan keegoan aku terhadap siri siri variety show korea. Sebelum nie kan, aku selalu tertanya tanya **pahal weh budak berdua nie terkekek kekek ketawa eh?** Merujuk kepada dak alang dengan boboy yg ketagih siri Running Man ini. Pusher dorang adalah dak angah. Huh! Org anta pergi belajar, dia pergi download Running Man. Sesentap! 

Skang nie, aku cepat cepat nak balik umah sebab nak tengok Running Man sambil tergolek golek aku tergelak. *Korang patot dengar gelak monster aku time tengok siri nie* 

Maka, mereka yang terlibat dalam menyalurkan ketagihan aku adalah :

  1. Zarith Izzatie Umairah a.k.a Tukang Explain Nama Pemain 
  2. Zafir Amar Iskandar a.k.a Tukang Gelak Paling Demmmm
  3. Zarith Aizreen Ameera a.k.a The Pusher

Sekian, akan aku usahakan sehabis daya utk menghabiskan episod siri dorang dah cecah 80++

No comments:

Post a Comment