Thursday, May 31, 2012

PERNAH TAK?


Korang korang korang! Jom main satu game nie nak tak? **Aku terpengaruh gila laa dengan Running Man skang nie =.='** Aku tanye, korang jawab okay? HAHAHA. *Evil laughed* 

  1. Pernah tak korang kentut dalam selimut pastue korang bau? **Sila jawab secara jujur
  2. Pernah tak korang korek pusat pastue cium?
  3. Pernah tak korang korek hidung pastue cium bau taik hidung tue?
  4. Pernah tak korang gelak pastue terkentot?
Okay, aku dah tak ingat lagi dah apa benda bangang yang pernah aku buat. Tapi aku akui yang aku memang pernah buat semua nie. HAHAHAHAHA. Aku tak rasa korang normal kalau korang tak pernah buat semua. Jangan nak poyo diva mahupun vouge. Aku yakin dan pasti korang mesti pernah buat semua nie jugak. Kalau tak semua, yang paling famous mesti yang no 1 tue kan? Kan? HAHAHAHAHA.

No comments:

Post a Comment