Wednesday, November 21, 2012

BERHABUK VAS VAS

Salam readers,

Fuhhh! Can't remember when was the last time I update this beloved belogggg. =.=' Alaaaa, sorry. Kte busy sangat nie. Serius, kte tak tipuuuu. Pastue, kte drive pegi balik keje skang dah jauh. Balik umah, mmg utk mandi makan and tido. Rutin sgt dah for the past 3 months nie. =.='

Pastue, bila weekend je, mak kte ajak pegi sana laa, sini laa, situ laa. Ditambah lg dgn musim org kawen skang nie kan. Lagi laa kaki diheret ke sana sini. Hishhhh.

Tapi kan, kte kan, smpai dah tak tau apa nak hapdate dekat belog nie buat masa nie. Idea ada, dah dikarang spnjang perjalanan 75KM pegi balik keje. Tapi tue laa, tak mampu nak di hapdate lagi.

Nak tgk Istanbul Aku Datang pon takde masa lagi. Dah basi sangat2 rasa kalau nak pegi tengok skang nie. Ye ke tak??


No comments:

Post a Comment